NITHYA - kolagen typu I (regeneracja i odbudowa skóry)

Kolagen można zdefiniować jako materiał, z którego powstaje młodość –  jest on cennym sojusznikiem w każdej strategii przeciwstarzeniowej. Kolagen jest naturalną substancją biorestrukturyzującą – dzięki niemu  oznaki starzenia są stopniowo redukowane bez żadnych zniekształceń  estetycznych. Nie ma wątpliwości, że kolagen jest jednym z głównych czynników przyczyniających się do utrzymania młodego i zdrowego wyglądu skóry.

NITHYA to nowej generacji kolagen typu I. Preparat przeznaczony jest do regeneracji i odbudowy skóry twarzy, szyi i dłoni oraz redukcji uszkodzeń spowodowanych upływem czasu i działaniem światła. Stymuluje on produkcję nowych fibroblastów, które przyczyniają się do poprawy kondycji skóry, a tym samym jej młodszego wyglądu.

SKUTECZNA REDUKCJA ZMARSZCZEK

Redukuje objawy starzenia się skóry twarzy, szyi i dłoni oraz pomaga złagodzić zmarszczki wokół oczu.

NATURALNA STYMULACJA

Stymuluje produkcję własnego kolagenu skóry i sprzyja naturalnej regeneracji tkanki miękkiej.

SPEKTAKULARNE EFEKTY

Wyraźna, zauważalna różnica w gęstości i elastyczności skóry. Widocznie młodszy wygląd.

Dawkowanie

Trzy aplikacje w odstępach co 2 tygodnie. Zawiesinę podaje się za pomocą igieł o małym rozmiarze głęboko do skóry właściwej lub na głębokości granicy między skórą właściwą a tkanką podskórną, korzystając z techniki nakłuwania Protokół aplikacji może powtórzyć po trzech miesiącach od zakończenia poprzedniego zabiegu.

1 zabieg (jedna fiolka)   900
3 zabiegi (rekomendowane)                                                                                                                    2400